Zamieszczone przez lilo
zgrzytanie przy załączaniu w wentylatorze nawiewu
Zwiń
X
-
zgrzytanie przy załączaniu w wentylatorze nawiewu
lilo, moga być nawet dwie chmary :diabelski_usmiechmoje aukcje allegro :
http://allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=2832058Tagi: Brak
-
-
zgrzytanie przy załączaniu w wentylatorze nawiewu
Witam.
Od jakiegoś czasu zauważyłem, że jak wyłącze wentylator, a później go włączam, to przez moment słychać jakieś zgrzytnięcie. Mam w związku z tym pytanie do Was czy też tak macie?
Mam samochód na gwarancji, więc pewnie zgłoszę to do ASO w wolnym czasie. Jednak czy dużo będzie trzeba rozbierać żeby sie dostać do tego wentylatora???.
Pozdrawiam
Marcin
-
-
to 1 z silniczków jesli masz klime
jesli w okolicach schowka słychać dziwny dzwięk jakby coś chrobotało albo się ślizgało
Vag wypluje takie błędy
603 Siłow.klapy przestrzeni dol./odmraż.-V85
uszkodzenie
1271 Silnik sterujący klapy temperatury-V68
uszkodzenie
1272 Silnik sterujący klapy centralnej V70
uszkodzenie - BŁĄD SPORADYCZNY
1274 Silnik sterujący klapy przepływu powietrza-V71
uszkodzenie
VAG w takim przypadku zwykle pokazuje, że jest to błąd "603 - Silnik klapy nawiewu / odmrażania V85". Miałem podobny problem, jednak mechanicy skasowali ten błąd i na razie wieje OK.
Proponuję podjechać do kogoś kto ma VAGa w okolicy, zdiagnozować i wykasować. Cóż, słyszałem że jeśli problem powtarza się to ten silnik jest do wymiany.
komputer pokaze jaki to silniczek
z tego co pamietam
pozdro
radarradar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
Komentarz
-
-
brzydko mówiac "rozbierania jest w ciul" żeby sie tam dostać
silniczek pewnie by cie kosztował ze 450
wiec jak jest na gwarancji to niech dłubią i naprawiają jak widac to nagminny problem
i pilnuj tych pseudo mechaników z "łódzkich skód" bo zaczna od odkręcania chłodnicy albo tłumika
;-)))
najlepszegoradar
zwykły tdi po raz czwarty
Octavię Tour pierwszej generacji wyprodukowano w liczbie aż 1 442 126 egzemplarzy
Komentarz
-
-
Właśnie się tego boję żeby czegoś nie popsuli. Gdyby się to nie pogłębiało, to wolałbym żeby nic nie grzebali ale jeżeli ma się popsuć całkiem po gwarancji, to lepiej to naprawić.Zamieszczone przez radaralpinbrzydko mówiac "rozbierania jest w ciul" żeby sie tam dostać
silniczek pewnie by cie kosztował ze 450
wiec jak jest na gwarancji to niech dłubią i naprawiają jak widac to nagminny problem
i pilnuj tych pseudo mechaników z "łódzkich skód" bo zaczna od odkręcania chłodnicy albo tłumika
;-)))
najlepszego
Pozdrawiam
Marcin
[ Dodano: Sob 05 Mar, 11 12:40 ]
Temat można zamknąć, to nie wentylator chrobocze a klapka od regulacji ciepłego i zimnego powietrza. Pozwoliłem sobie otworzyć nowy temat z bardziej aktualnym tytułem. Jeżeli ktoś ma jakieś rady dla mnie to proszę pisać w nowym wątku.
Dzięki za pomoc i pozdrawiam
Marcin
Komentarz
-
Komentarz